wtorek, 13 listopada 2012

Tygodniowy projekt - Linie jako motyw na zdjęciu

Wykonaj zdjęcia w którym głównym motywem w Twoim kadrze będą liniePrzeznacz sobie najbliższy tydzień na to zadanie. 

Odszukaj wokół siebie kadry przedstawiające wyraźnie linie:
- skośne
- poziome
- pionowe

- zbieżne

Wykonaj po kilka zdjęć dla każdej z typów linii. Postaraj się aby zdjęcie miało ciekawą kompozycję. Swoje zdjęcia możesz podesłać do mnie i opublikujemy najlepsze.



Ps. Przypomnijcie sobie ten artykuł powinien wam pomóc. 

2 komentarze:

  1. Witaj ;)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blog'u. Właśnie zaglądam i przeglądam Twój i muszę powiedzieć, że zostaję na dłużej... Ciekawy blog z mnóstwem ślicznych zdjęć i porad. Lubię!
    A motto piękne i jakże prawdziwe.
    Pozdrawiam ciepło i życzę miłego dna ;)
    Cieszę się, że do Ciebie trafiłam!
    Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że podoba się Tobie u mnie i że często d mnie zaglądasz :) Mam nadzieję, że odnajdziesz tu jeszcze więcej interesujących Ciebie porad. Ja Twojemu blogowi muszę się przyjrzeć dokładniej ale wciąż czasu brakuje :) Masz u siebie sporo ciekawych postów napisanych a zdjęcia wprost zdumiewające.
    Również serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy