piątek, 9 listopada 2012

Projekt ABC - Moje Abecadło

Zakończyłam realizację projektu ABC, oto rezultaty (kliknij na obrazek aby powiększyć):

Projekt ABC, Moje Abecadło, fotograficzne ABC, kolor, projekt
Wersja kolorowa

Projekt ABC, Moje Abecadło, fotograficzne ABC, czerń i biel, projekt
i dla tych co wolą czarno-biała

Jak wam się podoba? Kto jeszcze ukończył projekt i chce się pochwalić rezultatami? 

Jeśli jeszcze nie zacząłeś nic straconego, zawsze możesz zacząć teraz :) Zachęcam i pozdrawiam.



11 komentarzy:

  1. świetna praca... gratuluję zakończenia projektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :) Zachęcam Ciebie również do wykonania tego projektu. Wiem, że miałaś dobre pomysły...

      Usuń
  2. Bardzo dobry pomysł! Ciekawe wykonanie... no i ta spostrzegawczość !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Z kilkoma literami miałam problem i chętnie bym je zamieniła a inne mam w kliku różnych wersjach i nie mogłam zdecydować która lepsza :) Wykonywanie tego projektu bardzo mi się spodobało więc nie wykluczone, że coś jeszcze kiedyś z tymi literami pokombinuje...

      Usuń
  3. Mam... dokończyłam swój literkowy projekt... Dzięki za świetny pomysł. Czekam na następne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię zainspirowałam :) Spisałaś się świetnie :)

      Usuń
  4. Genialne, bardzo mi sie podoba, profeska.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem Tu pierwszy raz i z pewnością nie ostatni :)
    Jeszcze nie zwiedziłam całego bloga, na razie muszę zadowolić się paroma postami, bo czas mnie goni ostatnio... ale z pewnością przysiądę kiedyś na dłużej :)
    Bardzo podoba mi się sposób w jaki piszesz, tłumaczysz, wyjaśniasz...

    Ps.
    Twój projekt ABC zachwycił mnie i oczu nie mogę oderwać :)
    Musiałaś włożyć w niego mnóstwo pracy, efekt jest zdumiewający :)

    Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie dziękuje za tak ciepły komentarz :) Ciesze się iż moja praca (zarówno blog i projekt ABC) podobają się. I jeszcze bardziej się cieszę iż zyskałam kolejnego czytelnika :)

    Zawsze jesteś tu mile widziana, zapraszam gorąco do lektury bloga.

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać że bardzo mnie zainspirowałaś. Pomysł rewelacyjny a wykonanie jeszcze lepsze, a litera S mnie powaliła. Świetna robota :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy