piątek, 30 listopada 2012

Kalendarz na 2013

Nowy projekt to kalendarz na rok 2013.
Nie ma nic wspanialszego jak zrobienie swojego własnego kalendarza na nowy rok. Ile przyjemności może sprawić Tobie spoglądanie na swoje własne dzieło zawieszone w kuchni przez cały rok. Może to być również wspaniały prezent dla bliskiej Tobie osoby. Ja postanowiłam wykonać taki kalendarz dla mojej babci w prezencie na gwiazdkę :) Jako, że mieszkam daleko i bardzo rzadko mnie widzi to w tym kalendarzu będą umieszczone zdjęcia mnie przedstawiające (to sugestia mojego taty).

Wydaje mi się, że kalendarz z podziałem na 12 miesięcy jest bardziej wygodny w użyciu.
Otóż dlaczego:

  • zdjęcia się aż tak bardzo nie opatrzą,
  • można tam umieścić imiona osób obchodzących imieniny,
  • wzbogacić o ważne daty - urodziny, ważne rocznice, jubileusze,
  • jest miejsce na zaznaczenie ważnych informacji. 
Tak sobie pomyślałam, iż to tworzenie przeze mnie kalendarza mogę również wykorzystać tutaj na blogu i podzielić się z wami poradami dotyczącymi tworzenia dla osób które zdecydują się same taki kalendarz stworzyć ale postanowiłam również iż dla osób które zapiszą się na newsletter otrzymają ode mnie co miesiąc stronę kalendarza do wydrukowania. Będą dwie wersje do pobrania. Jedna gotowa z moimi zdjęciami, wprost do wydruku. A druga z pustym miejscem do umieszczenia Twojego zdjęcia.

Zapraszam do zapisów na newsletter i do śledzenia artykułów na temat tworzenia kalendarza.
Pozdrawiam





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy