wtorek, 1 stycznia 2013

Projekt 365

Na samym początku tego posta chciałbym Wam życzyć

Wszystkiego Najlepszego 
w Tym Nowym Magicznym 
2013
Roku

życzę Wam roku pełnego inspiracji, radości oraz pasji obecnej w Waszym życiu na co dzień...


Dlaczego piszę te życzenia dla Was w artykule zatytułowanym Projekt 365? Otóż ponieważ chciałam Was zachęcić do projektu który właśnie rozpoczęłam sama realizować.

Projekt 365 polega na publikacji codziennie jednego zdjęcia wykonanego dokładnie tegoż dnia. A więc należy być regularnym i wytrwałym :) Dobre ćwiczenie nie tylko fotograficzne ale Twojego charakteru. Przymierzałam się do rozpoczęcia tego projektu już od jakiegoś czasu... W grupie raźniej - wiadomo; i teraz nadarzyła się okazja ponieważ Paweł Syrjus zaproponował wspólne wykonanie tego projektu dla grupy osób które w przeciągu 2 tygodni wybierze.

Dla mojego projektu 365 powstał specjalnie nowy blog http://vienewi365.blogspot.com/  - możesz tu zaglądać i śledzić moje poczynania. Zachęcam jednak abyś spróbował również siebie i przystąpił do tego projektu.

Powodzenia :)


Ps. Zdjęcia Sylwestrowych Fajerwerków do zobaczenia tutaj.



4 komentarze:

  1. Życzę samych wspaniałości i wytrwałości ;)
    Świetny projekt!
    Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam o tym projekcie,ale nie umiem zmusić się do robienia zdjęć,jednego dnia mogę zrobić kilka -drugiego wcale,nic na siłę więc odpadam :)

    Tobie również wszystkiego co naj :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy