wtorek, 9 października 2012

Fotograficzne ABC

„Jeśli zmienisz sposób, w jaki patrzysz na rzeczy, 
rzeczy, na które patrzysz, zmienią się.” 
- Joe Vitale


A więc rozpoczynamy nasze projekty :)))

Jako pierwszy będzie - Fotograficzne Abecadło

Zainspirowana pracami które znalazłam w internecie postanowiłm przystąpić do projektu polegającym na obserwacji wszystkiego co znajduje się wokół nas i dostrzerzeniu w istniejącym świecie liter wpisanych w różne kształty, obiekty, formy, grę światła i cienia.

Każde nasze zdjęcia ma za zadanie przedstawiać jakąś literę z alfabetu. Po odpowiedniej obróbce układamy je w uporządkowany kolaż i mamy gotowe abecadło :)
Możliwości jest naprawdę wiele. Trzeba tylko otworzyć oczy i szukać, dostrzegać a później zapisywać na zdjęciu.

Dla lepszego zrozumienia tego czym mam zamiar się zająć do końca października i do czego też was zachęcam podzielę się z wami tutaj kilkoma linkami które mogą was zainspirować.


Inspiracje:
Kat Adams - zwróć uwagę na pierwsze zdjęcie 
(Te zdjęcia mają za zadanie tylko i wyłącznie wyjaśnić Tobie w pełni ten projekt i zainspirować. Nie próbuj kopiować.)



Mam nadzieję, że podzielicie się ze mną również swoimi wynikami. Ja na pewno ;)

Rezultat mojego wykonanego projektu znajdziecie tutaj - Projekt ABC - Moje Adecadło



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy