środa, 26 września 2012

Witam Ciebie...



...na moim blogu na temat sztuki fotografowania. 

Jest to portal stworzony dla osób interesujących się czy też pasjonujących się fotografią. 

Fotografowania dla każdego jest czymś innym, bardzo indywidualnym. 
Dla jednych jest to:

  • możliwość zatrzymania czasu w kadrze, uchwycenia chwili na dłużej
  • możliwość pokazania świata naszymi oczami
  • sposób na życie
  • źródło utrzymania
  • realizacja artystyczna
  • a dla innych to tylko dobra zabawa...
Dla mnie fotografowanie jest ciągłym śnieniem, ucieczką, terapią, radością i spokojem. Jest największą pasją mojego życia. 

Wciąż uczę się i doskonalę. Staram się dogłębnie poznawać interesujące mnie zagadnienia na temat sztuki fotografowania. Na moim blogu mam zamiar umieścić informacje, wiedzę która jest mi już znana ale również tą którą na bieżąco odkrywam. Znajdziesz tu wiele różnych artykułów, porad, ciekawostek, inspiracji. Będę realizowała i zachęcała również Ciebie do wykonania różnych projektów fotograficznych.  Podpowiem Tobie również różne ćwiczenia które pomogą rozwinąć Twoje umiejętności techniczne oraz zmienią to w jaki sposób patrzysz na świat. 

Jeżeli poszukujesz nowych inspiracji, chcesz uzupełnić swoją wiedzę na temat fotografowania czy też jesteś osobą zupełnie początkującą, stawiającą swoje pierwsze kroki z aparatem w ręku powinieneś znaleźć tutaj coś dla siebie.

Przeglądając strony w internecie zauważyłam, iż w szczególności na polskich portalach brakuje pomysłów na naukę fotografowania dla najmłodszych amatorów fotografii. Nie zdziwcie się więc jeśli pewne artykuły które tutaj umieszczę będą skierowane właśnie do nich i ich rodziców.

Będąc moim czytelnikiem masz szansę poznania esencjonalnej wiedzy od podstaw. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zagadnienia które w szczególności chciałbyś poznać możesz śmiało do mnie pisać - i zostać moją inspiracją do powstania następnego artykułu :)

Zadaniem tego bloga jest  ułatwienie wam poznania sztuki fotografii, zainspirowanie i zachęcenie do samodzielnego poszukiwania waszego własnego stylu.


Zapraszam do poznawania razem ze mną magicznego świata fotografii.


Pozdrawiam
Ewelina Kur

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy